سوالات متداول

1میشه مشخصات کاربری و ایمیلم رو ویرایش کنم؟

آره حتماً! کافیه که از قسمت بالای سایت وارد حساب کاربری خودت بشی. اونجا می‌تونی از طرف راست صفحه و با گزینه “اطلاعات حساب کاربری” مشخصات کاربری‌ات رو ویرایش کنی.

2چطور می‌تونم اطلاعات خریدهای قبلی‌ام رو ببینم؟

کافیه که با حساب کاربری خودت وارد سایت جوپا بشی و بعد هم گزینه “سفارش‌ها” رو انتخاب کنی تا سوابق خریدهای قبلی‌ات بهت نشون داده بشه.

3چطور می‌تونم یه جوپا رو نشون کنم تا بعداً بخرمش؟

واسه این کار باید علامت قلب کنار جوپای موردعلاقه‌ات رو انتخاب کنی تا اون جوپا به قسمت علاقه‌مندی‌های حساب کاربری‌ات اضافه بشه. البته بعد از این کار سعی کن خیلی منتظرش نذاری؛ چون ممکنه صبرش کم باشه و دلش بگیره.

4چطور می‌تونم از جدیدترین تخفیف‌ها و تکرارنشدنی‌های جوپا باخبر بشم؟

ما همیشه تو جوپا دنبال بهونه می‌گردیم تا خوشحالت کنیم؛ پس چشم از سایت و شبکه‌های اجتماعی‌مون برندار تا جشنواره هامون رو از دست ندی!

1عضویت تو جوپا برای ثبت سفارش ضروریه؟

بعله! برای خرید و ثبت سفارش باید حتماً تو سایت جوپا ثبت‌نام کنی. البته نگران نباش؛ این کار یک دقیقه بیشتر طول نمی‌کشه!

2مهمه که اطلاعاتم رو به‌صورت کامل و دقیق وارد کنم؟

خیلی! حواست باشه که تمام اطلاعات شخصی و پستی خودت که برای ارسال جوپاها لازمه رو به‌صورت کامل و صحیح وارد کنی. مسئولیت مغایرت مشخصات ثبت‌شده با شماست و خدایی نکرده می‌تونه باعث بشه تا جوپاهات به‌موقع و درست به دستت نرسن.

3برای تحویل هم شرایط خاصی وجود داره؟

فقط کافیه که وقت تحویل، خودت و یا یه نماینده از طرف خودت (با ارائۀ کارت شناسایی) تو محلی که آدرسش رو وارد کردی حضور داشته باشه.

4اگه جوپایی که سفارش دادم با جوپای ارسالی مغایرت داشت چی؟

ما همیشه حواسمون هست تا همه چیز درست و دقیق پیش بره اما اگر یه موقع اشتباهی تو ارسال سفارش‌ها پیش اومد اصلاً نگران نباش؛ جوپای ارسالی بدون هیچ هزینه‌ای برات برگشت داده میشه. فقط تو 24 ساعت اول این موضوع رو بهمون بگو و پلمپ جوپا رو هم باز نکن.

1میشه تو تمام ساعات شبانه‌روز سفارش خودم رو ثبت کنم؟

بله که میشه. تعطیلی تو لغت‌نامه جوپا وجود نداره! می‌تونی تو 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته، هروقت که دلت خواست سفارشت رو ثبت کنی و دم در خونه تحویل بگیری.

2گارانتی جوپاها شامل چه مواردی می‏‌شه؟

اگر احیاناً جوپاها تو حمل‌ونقل آسیب دیدن، باید حداکثر تا 24 ساعت بعد از دریافتش بهمون خبر بدی تا موضوع رو واست پیگیری کنیم.

3تو چه مواردی میشه جوپایی که سفارش دادم رو پس بدم؟

اگه جوپا مورد پسندت نبود، سایزش مناسب نبود، با چیزی که سفارش داده بودی فرق می‌کرد و یا نقص و ایرادی توش وجود داشت.

4 جوپا تو تهران یا بقیه شهرها، شعبه یا نمایندگی هم داره؟

برند جوپا به‌صورت رسمی ثبت شده و هیچ نمایندگی‌ای نداره. اگه خواستی حضوری بهمون سر بزنی می‌تونی ما رو تو بازار بزرگ تهران، دالان امین‌الملک، پلاک ۴۱ پیدا کنی. اگه یه موقع از اون طرفا رد می‌شدی حتماً بهمون یه سر بزن!

1چطور می‌تونم از وضعیت سفارشم تو جوپا خبردار بشم؟

ما با ارسال پیامک‏، مرحله‌به‌مرحله وضعیت سفارشت رو بهت اعلام می‌کنیم. علاوه بر این، می‏‌تونی با واردشدن به حساب کاربری خودت و انتخاب گزینه “سفارش‌ها” از وضعیتش خبردار بشی.

2بعد از اینکه سفارش جوپام رو ثبت کردم، چقدر طول می‌کشه تا به دستم برسه؟

زمان رسیدن جوپاها باتوجه‌به عواملی مثل محل تحویل سفارش متفاوته. ما می‌دونیم از وقتی که دکمه خرید رو فشار میدی دل تو دلت نیست تا سفارشت زودتر به دستت (یا در واقع پات!) برسه، پس تو سریع‌ترین زمان ممکن اون رو واست ارسال می‌کنیم.

3اگه پرداخت اینترنتی ناموفق بود اما مبلغ از حسابم کم شد چیکار کنم؟

گاهی ممکنه تو پرداخت آنلاین، به‌خاطر یه سری دلایل پرداخت ناموفق باشه. معمولاً تو این حالت، خود بانک مغایرت رو برطرف می‌کنه و مبلغ رو به حسابت عودت میده. اما اگه بعد از 72 ساعت مبلغ به حسابت برنگشت، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیر تا مشکل رو واست حل کنه.

4پرداخت اینترنتی تو جوپا امنه؟

خیالت راحت! ما سعی کردیم پرداخت اینترنتی جوپا رو طوری طراحی کنیم که امن و راحت باشه.

فقط حواست باشه موارد امنیتی خرید اینترنتی رو رعایت کنی؛ یعنی مطمئن شو ابتدای آدرس،http وجود داشته باشه و برای ورود اطلاعات کارتت حتماً از صفحه‌کلید مجازی استفاده کن.

1چطور می‌تونم با جوپا تماس بگیرم؟

تمام راه‌های ارتباطی با ما تو قسمت “تماس با جوپا” موجوده؛ از شماره‌تلفن و ایمیل گرفته تا ارسال تیکت.

2معمولاً چقدر طول می‌کشه تا به تیکت‌ها جواب بدید؟

ما سعی می‌کنیم تو سریع‌ترین زمان ممکن به تیکت‌ها جواب بدیم تا سؤالی که ذهنت رو درگیر کرده رو زود برطرف کنیم.

3بعد از سفارش جوپا هم باید از همین طریق با شما هماهنگ کنم؟

نه اصلاً نیاز نیست! تمام فرایند ثبت سفارش و ارسالش به‌صورت خودکار انجام میشه. کافیه تو ذهنت سفارشت رو با لباس‌هات ست کنی تا بسته‌ات به دستت برسه!

4راه سریع‌تری واسه ارتباط با جوپا هست؟

اگه نمی‌خوای منتظر جواب تیکت بمونی و با نوشتن هم زیاد میونه خوبی نداری هیچ اشکالی نداره! کافیه با شماره 02155627332 تماس بگیری تا هم تو سؤالت رو بپرسی و هم ما از شنیدن صدات لذت ببریم!