آره حتماً! کافیه که از قسمت بالای سایت وارد حساب کاربری خودت بشی. اونجا میتونی از طرف راست صفحه و با گزینه “اطلاعات حساب کاربری” مشخصات کاربریات رو ویرایش کنی.
سوالات متداول
کافیه که با حساب کاربری خودت وارد سایت جوپا بشی و بعد هم گزینه “سفارشها” رو انتخاب کنی تا سوابق خریدهای قبلیات بهت نشون داده بشه.
واسه این کار باید علامت قلب کنار جوپای موردعلاقهات رو انتخاب کنی تا اون جوپا به قسمت علاقهمندیهای حساب کاربریات اضافه بشه. البته بعد از این کار سعی کن خیلی منتظرش نذاری؛ چون ممکنه صبرش کم باشه و دلش بگیره.
ما همیشه تو جوپا دنبال بهونه میگردیم تا خوشحالت کنیم؛ پس چشم از سایت و شبکههای اجتماعیمون برندار تا جشنواره هامون رو از دست ندی!
بعله! برای خرید و ثبت سفارش باید حتماً تو سایت جوپا ثبتنام کنی. البته نگران نباش؛ این کار یک دقیقه بیشتر طول نمیکشه!
خیلی! حواست باشه که تمام اطلاعات شخصی و پستی خودت که برای ارسال جوپاها لازمه رو بهصورت کامل و صحیح وارد کنی. مسئولیت مغایرت مشخصات ثبتشده با شماست و خدایی نکرده میتونه باعث بشه تا جوپاهات بهموقع و درست به دستت نرسن.
فقط کافیه که وقت تحویل، خودت و یا یه نماینده از طرف خودت (با ارائۀ کارت شناسایی) تو محلی که آدرسش رو وارد کردی حضور داشته باشه.
ما همیشه حواسمون هست تا همه چیز درست و دقیق پیش بره اما اگر یه موقع اشتباهی تو ارسال سفارشها پیش اومد اصلاً نگران نباش؛ جوپای ارسالی بدون هیچ هزینهای برات برگشت داده میشه. فقط تو 24 ساعت اول این موضوع رو بهمون بگو و پلمپ جوپا رو هم باز نکن.
بله که میشه. تعطیلی تو لغتنامه جوپا وجود نداره! میتونی تو 24 ساعت شبانهروز و 7 روز هفته، هروقت که دلت خواست سفارشت رو ثبت کنی و دم در خونه تحویل بگیری.
اگر احیاناً جوپاها تو حملونقل آسیب دیدن، باید حداکثر تا 24 ساعت بعد از دریافتش بهمون خبر بدی تا موضوع رو واست پیگیری کنیم.
اگه جوپا مورد پسندت نبود، سایزش مناسب نبود، با چیزی که سفارش داده بودی فرق میکرد و یا نقص و ایرادی توش وجود داشت.
برند جوپا بهصورت رسمی ثبت شده و هیچ نمایندگیای نداره. اگه خواستی حضوری بهمون سر بزنی میتونی ما رو تو بازار بزرگ تهران، دالان امینالملک، پلاک ۴۱ پیدا کنی. اگه یه موقع از اون طرفا رد میشدی حتماً بهمون یه سر بزن!
ما با ارسال پیامک، مرحلهبهمرحله وضعیت سفارشت رو بهت اعلام میکنیم. علاوه بر این، میتونی با واردشدن به حساب کاربری خودت و انتخاب گزینه “سفارشها” از وضعیتش خبردار بشی.
زمان رسیدن جوپاها باتوجهبه عواملی مثل محل تحویل سفارش متفاوته. ما میدونیم از وقتی که دکمه خرید رو فشار میدی دل تو دلت نیست تا سفارشت زودتر به دستت (یا در واقع پات!) برسه، پس تو سریعترین زمان ممکن اون رو واست ارسال میکنیم.
گاهی ممکنه تو پرداخت آنلاین، بهخاطر یه سری دلایل پرداخت ناموفق باشه. معمولاً تو این حالت، خود بانک مغایرت رو برطرف میکنه و مبلغ رو به حسابت عودت میده. اما اگه بعد از 72 ساعت مبلغ به حسابت برنگشت، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیر تا مشکل رو واست حل کنه.
خیالت راحت! ما سعی کردیم پرداخت اینترنتی جوپا رو طوری طراحی کنیم که امن و راحت باشه.
فقط حواست باشه موارد امنیتی خرید اینترنتی رو رعایت کنی؛ یعنی مطمئن شو ابتدای آدرس،http وجود داشته باشه و برای ورود اطلاعات کارتت حتماً از صفحهکلید مجازی استفاده کن.
تمام راههای ارتباطی با ما تو قسمت “تماس با جوپا” موجوده؛ از شمارهتلفن و ایمیل گرفته تا ارسال تیکت.
ما سعی میکنیم تو سریعترین زمان ممکن به تیکتها جواب بدیم تا سؤالی که ذهنت رو درگیر کرده رو زود برطرف کنیم.
نه اصلاً نیاز نیست! تمام فرایند ثبت سفارش و ارسالش بهصورت خودکار انجام میشه. کافیه تو ذهنت سفارشت رو با لباسهات ست کنی تا بستهات به دستت برسه!
اگه نمیخوای منتظر جواب تیکت بمونی و با نوشتن هم زیاد میونه خوبی نداری هیچ اشکالی نداره! کافیه با شماره 02155627332 تماس بگیری تا هم تو سؤالت رو بپرسی و هم ما از شنیدن صدات لذت ببریم!